قوانین و مقررات

تعویض

مدت زمان تعویض کالا

2 روز تضمین تعویض کالا، ویژه ی مشتریان فروشگاه ویولن سنتر
مشتریان فروشگاه ویولن سنتر برای انجام آزمایش کالای خریداری شده تا 2 روز فرصت دارند. در صورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد باشد، ویولن سنتر کالا را برای آنها تعویض خواهد نمود. چنانچه کالای مورد نظر در انبار موجود نباشد، مشتریان ارجمند دو انتخاب خواهند داشت؛
1. دریافت کالای مشابه به انتخاب خود
2. انصراف از خرید و دریافت وجه پرداختی
لازم به توضیح است که در هر دو حالت، این پروسه حداکثر ظرف 7 روز کاری انجام خواهد شد. هزینه ی کالای تعویض شده نیز بر عهده ی فروشگاه ویولن سنتر است.

شرایط تعویض کالا

1. مشتری باید ظرف 1روز پس از دریافت کالا، نسبت به اعلام ایراد کالای خریداری شده اقدام کند.
2. ایراد می بایست به تأیید کارشناسان فروشگاه ویولن سنتر برسد.
3. ایراد ناشی از استفاده ی نادرست از کالای خریداری شده، ضربه و یا سایر مشکلات عمدی نباشد.
4. کالای خریداری شده حتما دارای گارانتی باشد.
5. چنانچه ایراد مورد تأیید کارشناسان قرار نگیرد، کالا به مشتری عودت داده می شود و هزینه ی ارسال بر عهده ی خریدار است.

گارانتی

کلیه ی محصولات فروشگاه بزرگ ویولن ویولن سنتر دارای گارانتی 1سال از زمان صدور فاکتور می باشند.

شرایط گارانتی

 ارائه ی فاکتور محصول، جهت خدمات پس از فروش الزامی است.
زمان انقضای گارانتی بر حسب تاریخ ثبت شده در فاکتور محاسبه می شود.
اطمینان از سالم بودن ظاهر محصول هنگام خرید و تحویل
از تحویل گرفتن محصولاتی که پلمپ یا بسته بندی آنها باز شده باشد، خودداری نمایید.
فاکتور فروش حتما باید ممهور به مهر فروشنده بوده و تاریخ خرید در آن قید شود.

مواردی که شامل گارانتی نمی شود

 ضمانت محصول صرفا شامل ایرادات ناشی از ساخت و عملکرد محصول بوده و شامل خرابی ناشی از ضربه، شکستگی، آتش سوزی و … بنا به تشخیص کارشناسان فنی ویولن سنتر نمی شود.
لوازم مصرفی شامل گارانتی نمی شود.
ضمانت فقط شامل محصول اصلی بوده و شامل لوازم جانبی آن نمی شود.

رویه های بازگرداندن کالا

  آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت‏ های مدیران ویولن سنتر بوده است و ویولن سنتر در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد، با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی فروشگاه بزرگ ویولن خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است که به شرح زیر هستند:

1) اشکالات فنی در کالای خریداری شده

از آنجا که گاهی مشتریان برای تست کالای خریداری شده به فرصت نیاز دارند، در راستای خدمت رسانی بهتر، فروشگاه بزرگ ویولن (ویولن سنتر) فرصت تست کالاهای فروخته شده را 2 روز کاری پس از تحویل در نظر گرفته است.
جهت استفاده هر چه بهتر از این سرویس، اشکال و یا ایراد باید حداکثر تا 2 روز کاری پس از دریافت کالا، از طریق شماره تلفن 4768232-0413 و یا ارسال ایمیل در صفحه تماس با ما به خدمات پس از فروش فروشگاه بزرگ ویولن (ویولن سنتر) اطلاع داده شود.
کارشناسان خدمات پس از فروش ما ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می کنند. در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان بازرگانی چاووش تأیید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا می توانید کالای خود را با مدل دیگری جایگزین نمایید.
برای ارسال کالای دارای ایراد به فروشگاه بزرگ ویولن (ویولن سنتر)، لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
توجه: این سرویس اشکالاتی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد می شود، را شامل نمی شود.
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 3 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

2) مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت

در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده، اختلاف وجود داشته باشد، یا در صورت مغایرت مشخصات کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در پروفایل مشتری ثبت شده است، به نکته های زیر دقت بفرمایید:
در چنین مواردی امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند رنگ که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش فروشگاه بزرگ ویولن (ویولن سنتر) اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
در مورد مغایرت فنی، امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت حداکثر 1 روز کاری پس از دریافت کالا به فروشگاه بزرگ ویولن (ویولن سنتر) اعلام شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
جهت هماهنگی از طریق شماره تلفن 4768232-0413 و یا  از طریق ارسال ایمیل به خدمات پس از فروش فروشگاه بزرگ ویولن (ویولن سنتر) اطلاع داده شود.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش فروشگاه بزرگ ویولن (ویولن سنتر)، کالا را دریافت و درخواست مشتری را تأیید کند، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 3 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
توجه: هزینه های ارسال کالا در صورت تأیید ایراد فنی و یا وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت، به عهده فروشگاه بزرگ ویولن (ویولن سنتر) است.

3) آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه بزرگ ویولن (ویولن سنتر) تنها در صورت تأیید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‏کند.
آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 6 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش فروشگاه بزرگ ویولن (ویولن سنتر) اطلاع داده شود.
کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است، به همراه صورت جلسه ی رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور، به خدمات پس از فروش فروشگاه بزرگ ویولن (ویولن سنتر) ارسال شود.
در صورتی که آسیب های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به فروشگاه بزرگ ویولن (ویولن سنتر) عودت شود.

خدمات پس از فروش

هر شرکتی برای محصولات تولیدی، خدماتی به مشتریان خود ارائه می کند تا مشتریان خود را راضی نگه دارد. این خدمات ممکن است به شکل تعمیر، نصب و اجرا، آموزش و خدمات پشتیبانی باشد. شما نیز خدماتی را که به مشتری ارائه می کنید با شرح مختصری از شرایط و مدت زمان آن خدمت تهیه و ارسال کنید.